A SIRESZ saját és tagszervezetei adminisztrációs terheinek csökkentésére létrehozza az eTitkár elektronikus nyilvántartó rendszert. A rendszer alapja az MPC-nél már működő, nagyobb felhasználószámmal élesben is tesztelt szoftver. A programcsomag lehetővé teszi, hogy a pilóták szolgáltatás rendelésüket önmaguk, az érintett klubok minimális terhelésével végezzék.
Az eTitkár felületén, funkcióban megpróbáljuk az első évben felhalmozódott tapasztalatott hasznosítani.
A rendelt szolgáltatásokat, ha egyéni tagok vagy klubjuk ezt igényli, a pilóták közvetlenül a SIRESZ -nek fizetik, azok papírjait a SIRESZ közvetlenül a pilótáknak postázza, így a kluboknál sem pénzforgalmi sem szervezési teher nem lép fel.
Egyedi megegyezés alapján lehetséges a klubtagdíjjak megjelölése, klubszolgáltatások feltüntetése saját számlával vagy akár egységes befizetéssel is az eTitkár rendszerben a SIRESZ -en keresztül.
Azoknál a dokumentumoknál amit nem a SIRESZ ad ki és tart nyilván, az eTitkáron keresztüli megrendelés ugyanúgy lehetséges lesz, de várhatóan hosszabb kiadási idővel kell számolni. Ilyen az FAI licence és IPPI kártya. Ez esetben mi nem tudunk határidőt vállalni sem az érvénybelépés sem a kiadás időtartamára. A pilóta ha ilyet rendelt azokat beérkezésükkor külön postázzuk számára.
Elektronikus nyilvántartás, ami a feltöltött adatok alapján az eszközöket nyilvántartja és megfelelő adatszolgáltatási felületet biztosít az NKH, a KBSz és a SIRESZ szervezetei felé.
A SIRESZ által tanúsított bevizsgálások nyilvántartása, a vizsgálat tényét a bevizsgálók itt rögzítik. A rendszer nem nyilvános, de adatszolgáltatási felületet biztosít a hatósági és saját szervezetek felé.
A SIRESZ rendszerében a kiadott jogosítások csak a központi nyilvántartással együtt érvényesek, az elveszett startkönyv a nyilvántartás alapján pótolható.
Az új jogosítások kiadáskor bekerülnek a rendszerbe, a régi (más szervezeteknél kapott) jogosításokat a rendszerben egy SIRESZ oktatóval rögzíttetni szükséges, ez nem azonnali feltétele a szolgáltatások igénybevételének, de egy később meghatározott időpontig teljesítendő.
A rendszer nem nyilvános, de adatszolgáltatási felületet biztosít a hatósági és saját szervezetek felé.
2024.02.09
Időpont: 2024. március 2., szombat.
Helyszín: 1139 Budapest, Frangepán utca 7.
2024.01.31
Többek részéről felmerült, hogy Óbuda felújítását vagy a Siklórepülő Szövetségben végzett munkát a szolgáltatásoktól és az eTitkár regisztrációtól függetlenül támogatni szeretnék, ennek módja a következő: siresz.hu/tamogatas
Köszönjük!
SIRESz Team
2023.12.08
Elindítottuk az e-Titkárt a 2024-es szolgáltatásokkal.
Esetleges technikai észrevételeket a Kapcsolat oldalon keresztül várjuk.
SIRESz Team
2023.11.28
Az e-titkár az átállítás ideje alatt ideiglenes nem érhető el.
Várható nyitás: 2023. december 6.
A nyitásról hírlevelet küldünk a felhasználók számára.
SIRESZ Team